1. |
Ганжа О. В. Формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя історії у навчально-виховному середовищі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Ганжа ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 19 с. — укp.Обгрунтовано та визначено, що соціально-професійна зрілість майбутнього вчителя історії є якістю його особистості, вершиною акме соціально-професійного розвитку, яка сприяє ефективному досягненню очікуваних позитивних результатів. Залежно від сфери виявлення соціально-професійна зрілість є певною здатністю особистості до взаємодії з середовищем, що дозволяє їй ефективно посідати відповідне місце в структурі первинних утворень. Змодельовано, апробовано та експериментально перевірено методику та педагогічні умови формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя історії у навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Реалізовано підхід до формування соціально-професійної зрілості, який передбачає, що діяльність студента повинна бути організована так, щоб її виконання розкривало перед кожним майбутнім учителем перспективу його розвитку в системі суспільних відносин. Проведено порівняльний аналіз ефективності впливу різних видів діяльності на розвиток соціально-професійної зрілості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)3 Шифр НБУВ: РА382526 Пошук видання у каталогах НБУВ
Географічні рубрики:
|