Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гладка О.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Гладка О.В. 
Оцінка стану гірничого масиву з метою прогнозу малоамплітудних розривних порушень та викидонебезпечності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.11 / О.В. Гладка ; НАН України. Ін-т фізики гірн. процесів. — Донецьк, 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено метод прогнозу малоамплітудних розривних порушень, який відрізняється тим, що вперше з метою визначення параметрів тектонічних розривів використовується характеристика тріщиностійкості гірничих порід - ефективна поверхнева енергія (ЕПЕ), що дає змогу суттєво підвищити точність прогнозу. Удосконалено спосіб прогнозу викидонебезпечності піщаників за ЕПЕ завдяки урахуванню сінфазності зміни тріщиностійкості та пружних властивостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И14-11 + И310.16 +
Шифр НБУВ: РА324734

Рубрики:

      
2.

Гладка О.В. 
Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.В. Гладка ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів іноземної мови до особистісно-орієнтованого навчання (ООН) старшокласників (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, емоційно-вольовий, рефлексивно-креативний). Обгрунтовано критерії (здатність до необхідності ООН старшокласників, наявність системи знань і сукупності вмінь, ступінь розвиненості професійно-значущих вольових якостей, тощо) і рівні (елементарний, репродуктивний, продуктивний, творчий) такої готовності. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність навчального процесу у формуванні готовності майбутніх учителів іноземної мови до ООН старшокласників. Розроблено модель формування такої готовності, яка є реалізованою під час формувального експерименту системою взаємопов'язаних і взаємообумовлених компонентів, що забезпечують формування досліджуваного особистісного утворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913
Шифр НБУВ: РА375113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського