1. |
Гловин Н.М. Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Гловин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів у процесі вивчення дисциплін природничо-математичного циклу, якими є: впровадження модульно-рейтингової технології навчання, використання дослідницьких завдань професійного спрямування, організація самостійної роботи студентів. Розроблено й апробовано модель формування дослідницьких умінь студентів агротехнічних інститутів з дисциплін природничо-математичного циклу. Виявлено й охарактеризовано чотири типи дослідницьких умінь: визначення проблеми, виконання простих дослідницьких й експериментальних задач, формування змісту нових завдань. Встановлено чотири рівні сформованості умінь розв'язувати дослідницькі задачі: низький, середній, достатній і високий; запропоновано критерії та показники їх визначення. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Шифр НБУВ: РА355041
Рубрики:
Географічні рубрики:
|