1. |
Гнатенко О.А. Підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.А. Гнатенко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 21 с. — укp.Поглиблено понятійно-категоріальний апарат теорії конкурентоспроможності продукції, а саме: сформовано власне бачення сутності "конкурентоспроможність молококонсервної продукції з використанням рейтингової оцінки". Висвітлено керування конкурентоспроможністю продукції виробничого підпримства, запропоновано методичне забезпечення рейтингового підходу під час визначення конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано стан конкурентоспроможності продукції підприємств виробників молочних консервів, проведено експрес - аналіз конкурентоспроможності продукції на підставі рейтингової оцінки, проведено оцінку зовнішньої та внутрішньої конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів. Запропоновано керування конкурентоспроможністю продукції з урахуванням рейтингових оцінок, матеріалізовано ефективність конкурентоспроможності продукції на підставі рейтингових оцінок. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 + Шифр НБУВ: РА369192
Рубрики:
Географічні рубрики:
|