1. |
Головченко Н.І. Структурно-стильовий аналіз художнього тексту в старших класах загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Головченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.Запропоновано науково-теоретичне обгрунтування й експериментально перевірено методичну систему структурно-стильового аналізу художнього тексту на прикладі вивчення творів письменників-модерністів (Ш. Бодлера, Кнута Гамсуна, І. Буніна, М. Пруста, Д. Джойса), доведено її доцільність і ефективність. Концептуальні засади методики полягають у тлумаченні авторської ідеї шляхом аналізу художнього стилю твору, застосуванні стильових констант і стильових домінант як одиниць аналізу, в поетапному підходів до вивчення тексту як гармонійного втілення змісту та форми. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки щодо зростання якості знань з зарубіжної літератури, формування стійких світоглядних переконань, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей школярів, розширення спектра естетичного сприймання художніх творів. Наведено теоретико-методичні матеріали для подальшого розвитку методики вивчення зарубіжної літератури в середній загальноосвітній школі України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р20 + Шифр НБУВ: РА363869
Рубрики:
Географічні рубрики:
|