Горіна О.М. Диференційований підхід до вивчення фундаментальних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-будівельників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Горіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.
Розкрито сутність поняття й обгрунтовано дидактичні принципи диференційованого підходу до навчання студентів у ВНЗ. Обгрунтовано педагогічні умови й організаційно-педагогічну модель впровадження диференційованого підходу до навчання фундаментальних дисциплін. Визначено сутність принципу фундаменталізації у професійній підготовці фахівців. Встановлено педагогічні вимоги до диференційованого підходу у процесі самостійної роботи студентів. Визначено сутність принципу диференціації завдань для самостійного виконання. Експериментально підтверджено ефективність обгрунтованої системи диференційованого вивчення фундаментальних дисциплін.