Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь М.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Гузь М.М. 
Управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / М.М. Гузь ; Укр. акад. банк. справи Нац. банку України. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Висвітлено поняття "маркетингові комунікації" (МК) та "маркетингові комунікації банківських операцій". Розглянуто інструменти МК, розширено їх перелік й обгрунтовано доцільність їх використання в банківській діяльності. Визначено концептуальні засади побудови системи управління МК банку на підставі аналізу впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виокремлення основних підсистем, що ототожнюються з функціями управління та системи забезпечення. Розкрито сутність поняття "цільова комплексна програма", що є базою формування ефективних маркетингових комунікацій. Зазначено про необхідність створення бюджетних центрів банку та визначено функції бюджетного центру відділу маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА372351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського