Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гура О.І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Гура О.І. 
Педагогічні умови формування професійних комунікативних якостей соціального педагога: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.І. Гура ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження проблеми формування професійних комунікативних якостей соціального педагога, вирішення якої зумовлене реалізацією сукупності педагогічних умов - наявністю визначеної моделі професійних комунікативних якостей соціального педагога як інтегративних характеристик на підставі методологічних вимог до категорії якості та її формування; забезпеченим рефлексивним управлінням процесом формування професійних комунікативних якостей соціального педагога; реалізованим особистісним підходом як базовою ціннісною орієнтацією, яка визначає стратегію взаємодії викладача й студента; скоординованою сукупністю методів формування професійних комунікативних якостей, відповідно до змісту професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА313307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гура О.І. 
Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Гура ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача ВНЗ та процесу її формування. Визначено та науково обгрунтовано суть цього феномену як особистісно-професійної системної якості педагога. Розроблено й апробовано професіограму викладача ВНЗ, що відображає взаємозв'язок основих видів його діяльності, завдань, знань, умінь і професійних якостей, а також спрямовану на визначення мети, змісту та результату професійної підготовки. Розроблено й науково обгрунтовано модель освітнього процесу, науково-методичну систему формування психолого-педагогічної компетентності викладачів ВНЗ за умов магістерської підготовки й експериментально доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч481.421 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА358331

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського