1. |
Демидова Ю.О. Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Ю.О. Демидова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Розкрито зміст та характерні особливості формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників, розглянуто методику її формування, що забезпечує поетапний розвиток компонентів пізнавальної самостійності (емоційно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-перетворювальний). Визначено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування першооснов пізнавальної самостійності: забезпечення єдності мислительної діяльності та практичного досвіду дітей у процесі конструювання; індивідуалізація та диференціація навчання конструювання; моделювання ситуацій для прояву пізнавальної самостійності дітей у процесі конструювання; створення доброзичливої, сприятливої атмосфери у дитячому колективі; теоретична та практична підготовка вихователів до роботи за експериментальною програмою. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.334 + Ю983.51 + Шифр НБУВ: РА353783
Рубрики:
|