1. |
Жарлінська Р.Г. Маркетингова інформаційна система комерційного банку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р.Г. Жарлінська ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 23 с.: рис. — укp.Здійснено комплексне теоретико-методологічне дослідження маркетингової інформаційної системи комерційного банку, що забезпечує певною мірою розв'язання проблем удосконалення їх функціонування. Висвітлено методологічні підходи щодо банківського маркетингу та значення маркетингової інформації в ньому. Розглянуто концепцію маркетингової інформаційної системи та її розвиток за умов нових інформаційних технологій, принципи та методи побудови даної системи. Досліджено формування її структури в банківській практиці шляхом формування показників та якісної внутрішньої та зовнішньої інформації для забезпечення маркетингової діяльності комерційного банку, а також методами та моделями прийняття маркетингових рішень у банках. Запропоновано модель маркетингової інформаційної системи комерційного банку та комплекс маркетингових задач у її складі, а також методи стосовно їх розв'язання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34 + Шифр НБУВ: РА325604
Рубрики:
Географічні рубрики:
|