Жовковська Т.Т. Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту (на прикладі підприємств пивобезалкогольної галузі): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.Т. Жовковська ; Київ. нац. ун-т харч. технологій. — К., 2010. — 19 с. — укp.
Досліджено теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. Проаналізовано сучасні методичні підходи щодо оцінювання факторів впливу на формування споживчого попиту й індивідульне споживання. Визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію чинників впливу на формування потреб і споживчого попиту. Досліджено вплив споживчого попиту на розвиток підприємств. Проаналізовано існуючі тенденції та проблеми розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Запропоновано методичний підхід щодо побудови маркетингової стратегії розвитку підприємств на основі формування споживчого попиту. Визначено основні етапи прогнозування розвитку ринку продовольчих товарів. Розроблено й апробовано оптимізаційну економіко-математичну модель вибору варіантів розвитку підприємств з урахуванням прогнозу попиту на продукцію й інвестиційних обмежень на зростання активів підприємств.