Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Закревська Л.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Закревська Л.М. 
Оцінка та підвищення конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Закревська ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено методичні рекомендації стосовно визначення рівня безпеки підприємств на ринку шляхом впровадження індексу ступеня безпечності, який дає змогу максимальною мірою врахувати об'єктивні характеристики кондитерських підприємств та спрогнозувати вплив різних чинників на підвищення рівня їх конкурентоспроможності. Запропоновано використання методики аналітичного групування з рівновеликими інтервалами підприємств кондитерської промисловості для визначення ролі розміру підприємства щодо рівня його конкурентоспроможності. Удосконалено модель її оцінки, уточнено структуру факторів, що мають бути оцінені: конкурентоспроможності продукції, фінансової та збутової діяльності, ефективності управління виробництвом і ділової співпраці з постачальниками сировини з використанням комплексного показника. Запропоновано методичні підходи до рейтингової оцінки конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості шляхом обгрунтування доцільності застосування індексу Харфіндела - Хіршмана, який обчислюється з використанням показника частки реалізованої продукції, що дає змогу реально оцінити ступінь домінування підприємств на ринку. Розвинуто методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та запропоновано методику групування за ознаками, що базуються на теорії рівноваги підприємства та галузі й теорії факторів виробництва. Визначено шляхи та напрями підвищення рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств, що передбачають удосконалення системи комунікацій маркетингової діяльності. Наведено теорію конкурентоспроможності з використанням методу "аналізу ієрархій" для досліджених підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7 +
Шифр НБУВ: РА335028

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського