Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Запорожець О.П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Запорожець О.П. 
Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.02 / О.П. Запорожець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліжено властивості основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам'яті й уваги, успішності навчання (УН) дітей молодшого шкільного віку з різним режимом фізичної та розумової активності. Показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються за віку від 7-ми до 9-ти років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, наявні відмінності розвитку властивостей нейродинамічних, сенсомоторних і психічних функцій у порівнянні з їх однолітками контрольної групи. Такі відмінності установлено у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у порівнянні з тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізичні та розумові навантаження є важливим чинником, який позитивно впливає на УН учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мають найвищу УН. З'ясовано, що УН дітей, що займалися гімнастикою, була вищою у порівнянні з їх однолітками, які не займаються спортом, але нижча за тих, що займаються шахами. Проведено оцінювання взаємозв'язку УН з певними досліджуваними психофізіологічними властивостями. Вмзначено динаміку зв'язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам'яті й уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв'язків УН з психофізологічними показниками більша та ці зв'язки є більш тісними, ніж у школярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних і психомоторних функцій характеризуються вищою УН.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.2-214 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА358605

Рубрики:

      
2.

Запорожець О.П. 
Психофізіологічні функції і успішність навчання учнів молодшого шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.П. Запорожець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено дані щодо розвитку властивостей основних нервових процесів, сенсомоторної сфери, функції пам'яті та уваги дітей молодшого шкільного віку, які одержують додаткове розумове або фізичне навантаження. Показано, що у дітей, які займаються спортом, відбувається прогресивний розвиток психофізичних функцій. Виявлено, що додаткові фізичні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Проведено оцінку щільності зв'язку успішності навчання з досліджуваними психофізіологічними функціями. Встановлено, що учні з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються вищою успішністю навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Р128.94-38 +
Шифр НБУВ: РА339265

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського