Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Зламанюк Л.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Зламанюк Л.М. 
Використання корму та продуктивність японських перепелів за різних рівнів кальцію та фосфору в комбікормах: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.02 / Л.М. Зламанюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Наведено теоретичні та експериментальні дані щодо використання в годівлі перепелів комбікормів з різними рівнями кальцію та фосфору. Виявлено зміни в перетравності поживних речовин, балансі азоту, кальцію та фосфору в оргнанізмі перепілок залежно від складу комбікормів та рівнів надходження кальцію та фосфору. Досліджено продуктивні якості несучок, морфологічний, хімічний склад та показники інкубації яєць. Встановлено вплив комбікормів з різними рівнями кальцію та фосфору на мінерельний склад скелета перепілок. Рекомендовано для виробництва яєць використовувати комбікорми з вмістом кальцію 3,0 % та фосфору 0,8 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П686.3-45 + П686.3-60 +
Шифр НБУВ: РА330355

Рубрики:

      
2.

Зламанюк Л.М. 
Розвиток образного мислення старшокласників у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.М. Зламанюк ; Кривор. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано місце та роль образної діяльності у структурі творчого активного мислення старшокласників, проаналізовано теорію та практику розвитку образного мислення учнів старшої школи. Розкрито теоретичні передумови інтенсифікації образного навчання, поглиблення якості чуттєвого сприйняття школярів. Розглянуто передумови образної діяльності старшокласників у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. На підставі результатів дослідження визначено комплекс організаційно-педагогічних умов розвитку образного мислення учнів старшокласників. Проведено експериментальну перевірку теоретичних доробок, здійснено практичну апробацію та впровадження результатів дослідження у навчально-виховний процес загальноосвітніх і вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Б. р(4УКР)21-36 +
Шифр НБУВ: РА322741

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського