1. |
Казарінова О.В. Опера малої форми в австро-німецькій музиці першої третини XX століття (на матеріалі ранніх оперних триптихів П. Хіндеміта і Е. Кренека): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О.В. Казарінова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2010. — 19 с. — укp.Зазначено, що опера стала віддзеркаленням загально-філософської проблеми зміни концепції людини, що спричинила появу нового оперного героя та зумовила специфіку ідейного, сюжетно-змістовного наповнення опери. Проаналізовано, що іманентні для мистецтва даного періоду поліфонічність мислення, культурний діалог і вплив "досвіду минулого" багато в чому визначили не лише стан оперного жанру перших десятиліть ХХ ст., а й перспективу його майбутнього розвитку. Розглянуто "діалог з традицією" як одну з найважливіших рушійних сил розвитку опери, зроблено спробу жанрової типології опери малої форми, що грунтується на жанрово-стильовому синтезі. Доведено, що започаткований Дж. Пучінні та продовжений у творчості П. Хіндеміта й Е. Кренека оперний триптих став новітньою формою оперного жанру ХХ ст. Розглянуто ефект "сенсації", яким супроводжувалися нові мистецькі явища початку ХХ ст. розглянуто як мистецький феномен. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.413(4АВС)61-81 Кренек Е. + Щ317.413(4НІМ)61-81 Хіндеміт П. Шифр НБУВ: РА371922 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|