Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Каракай Ю.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Каракай Ю.В. 
Експортний маркетинг будівельних матеріалів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ю.В. Каракай ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методичні та прикладні питання удосконалення експортної маркетингової діяльності українських виробників будівельних матеріалів (БМ). Досліджено кон'юнктуру світового ринку БМ і динаміку розвитку вітчизняного ринку даної продукції, оцінено експортний потенціал галузі. Створено засоби та методи підвищення ефективності експортної діяльності українських виробників БМ на основі застосування елементної концепції маркетингу. Наведено економіко-математичну модель оптимізації експортної товарної програми підприємства-виробника БМ, орієнтовану на максимізацію його прибутку з дотриманням певних обмежень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.2-592 + У9(4Укр)843.54
Шифр НБУВ: РА318941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Каракай Ю.В. 
Маркетинг на ринку інноваційних товарів: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Ю.В. Каракай ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 29 с. — укp.

Комплексно досліджено теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності економічних суб'єктів на ринках інноваційних товарів. Досліджено еволюцію імператив розвитку товарних ринків. Розкрито системну суть інновацій як товару. Систематизовано й охарактеризовано фактори та макроекономічні моделі розвитку ринку інновацій. З'ясовано особливості та сформовано принципи маркетингу інновацій. Здійснено маркетингову типізацію суб'єктів інноваційного розвитку. Розвинуто методичні засади розробки маркетингових стратегій для ринків інновацій. Розроблено систему експлікативних моделей маркетингу інноваційних товарів. Обгрунтовано, що необхідною передумовою активізації маркетингу інновацій є внутрішній маркетинг як процес управління персоналом на маркетингових засадах. Конструктивно оцінено стан, проблеми та перспективи розвитку ринку інновацій України. Розроблено комплекс заходів щодо використання маркетингу в управлінні національним ринком інновацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1 +
Шифр НБУВ: РА358080

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського