1. |
Карплюк С.О. Технологія підготовки майбутніх учителів математики до організації взаємонавчання учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Карплюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.Досліджено проблему підготовки майбутніх вчителів математики до організації взаємонавчання учнів основної школи. Подано узагальнюючу історико-педагогічну та теоретичну характеристику становлення та розвитку проблеми взаємонавчання, здійснено аналіз категоріально-понятійного апарату. Проаналізовано стан професійної підготовки майбутніх вчителів до організації взаємонавчання в педагогічній та психологічній літературі та практичній діяльності середньої та вищої школи, виявлено передумови підвищення її продуктивності. Обгрунтовано структурні компоненти професійної підготовки майбутніх вчителів математики до організації взаємонавчання учнів основної школи: цілемотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, результативний. Ефективність авторської технології впроваджено в освітній процес ВНЗ. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3 + Шифр НБУВ: РА367973
Рубрики:
|