Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Карпіщенко М.Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Карпіщенко М.Ю. 
Управління стратегіями просування інноваційної продукції (на прикладі хімічного виробництва): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.Ю. Карпіщенко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні засади управління вибором стратегій просування інновацій на цільовий ринок. Визначено світові тенденції удосконалення методів просування нової продукції на ринки з метою їх можливого застосування в Україні. Розкрито сутність комплексу та стратегії просування інновацій. Удосконалено організаційний механізм ухвалення рішення на підприємстві, за яким до виведення інновації на ринок необхідно розробити комплекс їх просування, узгоджений з ресурсними обмеженнями та пріоритетами підприємства. Охарактеризовано етапи просування нової продукції на ринок, розглянуто маркетингові стратегії, які можна використати у даному процесі. З метою вибору найкращої з них запропоновано методичний підхід щодо управління стратегіями просування інновацій, в якому враховано макро- та мікропоказники діяльності підприємства. Встановлено, що дотримання певної маркетингової стартегії сприяє оптимізації коштів, виділених для просування нового виробу. Запропоновано методичний підхід щодо оптимізації розподілу коштів бюджету маркетингу на базі комунікаційних інструментів. Для коректного пошуку оптимізаційних значень удосконалено математичну модель поглибленого аналізу витрат на комунікаційні інструменти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.0-55-21 +
Шифр НБУВ: РА356296

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського