1. |
Кищун В.А. Маркетингова товарна політика операторів ринку легкових автомобілів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.А. Кищун ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.Розроблено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики операторів автомобільного ринку України. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти функціонування ринку легкових автомобілів, встановлено та проаналізовано чинники формування товарної політики. Визначено напрямки удосконалення маркетингової товарної політики українських автотрейдерів: провадження споживчих випробувань автомобілів, оцінка їх придатності та адаптація до місцевих умов експлуатації, сегментація ринку та класифікація легковиків, аналіз автомобільного парку - об'єкта забезпечення запасними частинами, сертифікація транспортних засобів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-592 + Шифр НБУВ: РА323785
Рубрики:
Географічні рубрики:
|