1. |
Клочко Н. Л. Вступ до школи як загальнопедагогічна проблема в історії розвитку початкового навчання в Україні (XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Л. Клочко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему вступу дитини до школи в історії розвитку початкового навчання в Україні у XX ст. З'ясовано сутність даного дослідження, охарактеризовано психолого-фізіологічні особливості майбутнього першокласника. Структуровано компоненти та критерії фізичної та психологічної готовності дитини до початку шкільного навчання. Проведено ретроспективний аналіз проблеми вступу дітей до школи в педагогічній теорії та практиці. Вивчено досвід реформування зарубіжної системи освіти, стратегічних напрямів і пріоритетів здійснюваних перебудов. Виділено основні періоди реформування початку шкільної освіти в історії розвитку початкового навчання в Україні в XX ст. Узагальнено соціально-історичні та педагогічні аспекти, що впливали на вирішення даної проблеми. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 г(4УКР)6 Шифр НБУВ: РА384607 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|