1. |
Козленко П.Ю. Моральний вектор освіти як ціннісно-смисловий імператив духовного буття особистості: автореф. дис...канд. філос. наук : 09.00.10 / П.Ю. Козленко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 18 с. — укp.Визначено освіту як особливий тип предметної реальності, яка за допомогою комунікації формує та модернізує культурні способи опредмечування вироблених наукою знань. Вона є соціально-ціннісним процесом суб'єктно-суб'єктних стосунків, в якому має місце трансляція найновіших для суб'єкта теоретичних уявлень про сутність та закономірності розвитку природної та соціальної дійсності. Моральний вектор освіти розкриває моральні цінності соціуму як смислотвірні начала освіти, а останнє - як найдієвіший та ефективний канал трансляції моральних цінностей. У даному діалектичному зв'язку розкрито їх комунікативну природу, визначено сучасний імператив моральності. У контексті раціоналізму проаналізовано зміст освіти та моральності, обгрунтовано схематику побудови морального імперативу освіти інформаційного суспільства. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч30 в2:Ю7 + Шифр НБУВ: РА367275
Рубрики:
|