Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Колесник В.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Колесник В.М. 
Формування системи маркетингу у зернопродуктовому підкомплексі АПК регіону: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / В.М. Колесник ; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2007. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні аспекти формування системи маркетингу у зернопродуктовому підкомплексі АПК. Розроблено та реалізовано методику оцінки стану й ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських і промислових переробних підприємств зернопродуктового підкомплексу АПК. З викоританням кореляційно-регресійних моделей виявлено залежність і визначено кількісний вплив ступеня розвитку системи маркетингу сільськогосподарських підприємств і господарських формувань зі зберігання та переробки зерна на показники ефективності їх діяльності. Удосконалено методичні підходи щодо аналізу товарних стратегій підприємств з переробки зерна з використанням модифікованої матриці Бостонської консультаційної групи. Доведено, що в процесі організації маркетингової діяльності підприємств зернопродуктового підкомплексу АПК необхідно враховувати ступінь розвитку системи маркетингу, розмір підприємства, його фінансові можливості та виробничі потужності. Для покращання обслуговування сільськогосподарських підприємств запропоновано застосовувати маркетингові послуги в агроконсультаційній службі. Здійснено прогноз розвитку ринку зерна та продуктів його переробки на базі кореляційно-регресійних моделей із застосуванням сценарного методу прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 +
Шифр НБУВ: РА348612

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського