1. |
Колечинцева Т.С. Диференційований підхід до контролю і оцінювання навчальних досягнень з фізики учнів 8-х класів загальноосвітніх шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.С. Колечинцева ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 19 с. — укp.Розглянуто особливості реалізації диференційованого підходу (ДП) до контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл з фізики. Встановлено, що ДП як сукупність концептуальних положень, принципів і вимог зумовлює особливості технології диференційованого навчання (ДН) і може бути реалізований на практиці шляхом диференціації. Конкретизовано види диференціації та виявлено ознаки для типологізації учнів за умов диференційованого контролю навчальних досягнень (НД) з фізики. З застосуванням системного, діяльнісного та компетентнісного підходів визначено педагогічні умови реалізації диференційованого контролю й оцінювання результатів основних видів діяльності учнів з фізики (засвоєння теоретичного матеріалу, розв'язання задач і виконання фізичного експерименту). Розроблено теоретичну модель реалізації ДП щодо контролю й оцінювання НД учнів з фізики. Експериментально доведено на матеріалі VIII класу результативність розробленої моделі та її методичного забезпечення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-38,022 + Шифр НБУВ: РА364700
Географічні рубрики:
|