1. |
Коробова І.В. Розвиток дивергентного мислення учнів основної школи у навчанні фізики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Коробова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.На основі аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень визначено структурні компоненти даного типу мислення та показники їх вимірювання. Порівняно вікові особливості розвитку дивергентного мислення на різних вікових етапах розвитку особистості. Розкрито психолого-педагогічні умови стимулювання дивергентного мислення учнів на уроках фізики. Подано та практично підтверджено науково обгрунтовану методику розвитку дивергентного мислення учнів у навчанні з фізики, що охоплює систему роботи вчителя фізики, систему фізичних завдань для учнів та систему принципів взаємодії учителя й учнів. Запропоновано методику діагностики дивергентного мислення учнів на фізичному матеріалі, за допомогою якої підтверджено ефективність розробленої системи прийомів і завдань з метою розвитку даного типу мислення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3,022 Шифр НБУВ: РА310520 Пошук видання у каталогах НБУВ
Географічні рубрики:
|