2. |
Головатенко Т. Ю. Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу / Т. Ю. Головатенко. — Б.м., 2021 — укp.Дисертація є компаративно-педагогічним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Об'єктом дослідження є професійна підготовка вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Предмет дослідження – спільні та відмінні тенденції систем підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) країн Бенілюксу. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу, а також окреслити шляхи імплементації цього досвіду у вітчизняну освітню практику.Обґрунтовано соціально-економічні передумови (історичні, політичні, соціальні, економічні) реформування системи професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Уточнено базові поняття дослідження «професійна підготовка вчителя початкової школи у країнах Бенілюксу», «професійна компетентність вчителя початкової школи у країнах Бенілюксу», «тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи».^UThe doctoral thesis is a comparative pedagogical study of the system of professional training of primary school teachers in the Benelux countries. The object of the study is the training of primary school teachers in the Benelux countries. The subject of the study is common and different tendencies of the systems of pre-service teacher training at higher education institutions in the Benelux countries. The aim of the study is to identify and justify tendencies of pre-service primary school teacher training in the Benelux countries, as well as outline ways to implement its experience into the national educational practice.The article substantiates the socio-economic prerequisites (historical, political, social, and economic) for reforming the system of pre-service primary school teacher training in the Benelux countries. The basic concepts of the study are identified as follows: “pre-service primary school teacher training in the Benelux countries”, “primary school teacher competence in Benelux countries” and “tendencies of pre-service primary school teacher training”. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|