Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кравець В.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кравець В.В. 
Удосконалення методу оцінки динамічної навантаженості швидкісного рухомого складу залізниць: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Кравець ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2007. — 26 с. — укp.

Розроблено алгоритми оцінки динамічної навантаженості елементів конструкції швидкісного рухомого складу на основі інерціальних вимірювальних систем. Створено базову математичну модель просторового руху елементів конструкції швидкісного рухомого складу у формі нелінійних рівнянь Ейлера - Лагранжа, в яких у якості змінних прийнято вимірювальні інерціальною системою компоненти вектора лінійної швидкості полюса базового тріедра і вектора кутової швидкості на зв'язані вісі. Запропоновано експериментально-обчислювальний метод розрахунку динамічної навантаженості конструкції залізничного вагона. Показано, що новий метод дозволяє визначити складові динамічної навантаженості, які обумовлені інерційними силами і моментами, а також кількісно оцінити їх роль під час руху з високою швидкістю по реальній колії. Розроблено каскадний алгоритм розрахунку динамічної навантаженості у точках контакту елементів конструкції швидкісного екіпажу під час руху по колії з урахуванням її плану, профілю та локальних нерівностей. Запропоновано методику побудови годографу та визначення кінематичних параметрів руху, що виражені у безрозмірних змінних, по експериментально знайденій траєкторії рейкової колії за встановленого режиму поступального руху швидкісного вагона. Вирішено технічну задачу про кількісну оцінку взаємодії колісної пари і рейки з урахуванням гіроскопічних, коріолісових, відцентрових, тангенційних інерційних сил і моментів під час проходження локальних нерівностей рейкового шляху. Розроблено методику визначення "смуги безпеки" у випадку просторового зміщення колісної пари з можливістю впливу на системи керування рухом поїзду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015 +
Шифр НБУВ: РА354282

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського