Крупко В.І. Формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.І. Крупко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 17 с. — укp.
Досліджено роль і значення персоналу у діяльності сучасного підприємства. Надано загальну характеристику системи управління персоналу підприємства та його кадрової політики. Визначено елементи та напрями формування його персоналу на підставі маркетингових досліджень ринку праці. Визначено роль і завдання маркетингу персоналу як сучасної форми кадрової роботи підприємства на даному ринку. Розроблено послідовність здійснення маркетингових досліджень ринку праці. Проаналізовано сучасні вимоги до персоналу підприємств на цьому ринку й вимоги здобувачів вакансій щодо робочих місць. Визначено суб'єкти ринку праці та проаналізовано їх вплив на його розвиток. Обгрунтовано необхідність створення підсистеми маркетингу персоналу у системі управління персоналом підприємства. Розроблено систему оцінки результативності підсистеми маркетингу персоналу. Визначено структуру параметрів, які впливають на імідж підприємства як працедавця та запропоновано методику оцінки іміджу підприємства на ринку праці.