1. |
Кузнєцов Р.М. Покращання показників стійкості триланкових автопоїздів у граничних режимах руху: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / Р.М. Кузнєцов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.Розроблено багатомасову просторову математичну модель керованого руху автопоїзда, що дозволяє розраховувати оціночні показники стійкості у гірничих режимах руху триланкових сідельно-причіпних автопоїздів перспективних схем на стадії проектування та під час оцінювання існуючих зразків. Виконано інтегрування рівнянь руху автопоїзда у поздовжньо-поперечній площині та проаналізовано вплив конструктивних і компонувальних параметрів автопоїзда на показники стійкості його руху. Визначено величини кута крену, бічного прискорення центрів мас окремих ланок триланкового сідельно-причіпного автопоїзда, навантаження на підвіску та вертикальне навантаження його осей. Установлено, що найбільший крен і навантаження осей автопоїзда притаманні останньому причепу, який є обмежувальним фактором за величиною критичної швидкості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 + Шифр НБУВ: РА353326
Рубрики:
|