1. |
Курган М.Б. Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.06 / М.Б. Курган ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2004. — 33 с. — укp.На основі імовірнісної моделі потоку поїздів, проведених експериментів і теоретичних досліджень розроблено нормативну базу для реконструкції плану поздовжнього профілю швидкісних залізниць. Зазначено, що запропонована комплексна методика дозволяє із заданою ймовірністю розраховувати необхідні капітальні вкладення для перебудови кривих ділянок колії. Створено математичну модель вибору стратегії оптимальної реконструкції залізниці. Встановлено, що застосування методу векторної оптимізації і полуадитивних функцій надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О211-09 + Шифр НБУВ: РА329631
Рубрики:
|