1. |
Лисенко В.П. Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.П. Лисенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.Здійснено всебічне дослідження актуальної у теоретичному та практичному аспектах проблему становлення та розвитку в Україні системи маркетингових досліджень у контексті розкриття сучасного потенціалу їх ефективного використання у межах системи організації управління, планування та регулювання економічних процесів. Проаналізовано передумови зародження маркетингових досліджень у світі, визначено основні результотвірні чинники їх розвитку. Здійснено класифікацію й охарактеризовано етапи еволюції маркетингового дослідницького ринку. Вивчено теоретико-методологічні принципи та розглянуто практику організації даних досліджень. Розкрито характерні особливості та тенденції ринку маркетингових досліджень у світі та, зокрема, в Україні. Висвітлено тенденції подальшого розвитку даного системного явища в Україні та сформульовано конкретні пропозиції щодо розробки програми підтримки галузевого розвитку з боку держави. Удосконалено світову типологізацію складових елементів маркетингових досліджень у метою досягнення максимального ефекту від їх проведення в системі планування на підприємстві в Україні. Розроблено підхід щодо формування алгоритму проведення й організації маркетингового дослідження в Україні, а також заходи щодо підвищення ефективності їх проведення. Розроблено модель оцінки цієї ефективності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + Шифр НБУВ: РА338018
Рубрики:
Географічні рубрики:
|