1. |
Лисенчук С.Г. Маркетинг у професійному футболі: Автореф. дис... канд. наук з фізичного виховання і спорту: 24.00.01 / С.Г. Лисенчук ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 17 с. — укp.Проаналізовано маркетинг як явище, що впливає на розвиток сучасного професійного футболу. Змодельовано систему маркетингу в професійному футболі, розглянуто маркетингову діяльність організаторів змагань з футболу (чемпіонатів світу, континентальних клубних змагань і національних чемпіонатів), а також професійних футбольних клубів. Відзначено основні тенденції розвитку маркетингу у світовому професійному футболі. Визначено вихідні позиції використання маркетингу в футболі України, а також наведено практичні рекомендації Державному комітету України з питань фізичної культури та спорту, Федерації футболу України, Професійній футбольній лізі України, футбольним клубам України. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(4УКР)к94 Шифр НБУВ: РА320102 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|