1. |
Логвіненко В.Г. Методика формування пізнавальної самостійності студентів технічних спеціальностей в процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Логвіненко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2005. — 19 с. — укp.Проведено психолого-педагогічний аналіз особливостей формування пізнавальної самостійності (ПС) студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Запропоновано визначення ПС як інтеграційної якості особистості, сформованої на основі пізнавальної активності, пов'язаної з ініціативою та пошуком різних шляхів розв'язання навчальних задач без участі викладача. Побудовано модель знань про формування ПС студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Визначено рівень інформативності кожної складової ПС та проведено їх ранжування на основі інформаційно-логічного, регресійного та кореляційного аналізу. Розроблено й експериментально апробовано методику формування ПС студентів технічних спеціальностей на основі науково обгрунтованого вибору засобів педагогічного впливу. Запропоновано різні варіанти викладання для кожної навчальної теми (у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій), що максимізують сумарний ефект впливу навчального матеріалу на розвиток ПС. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + Ч481.267 + Шифр НБУВ: РА339740
Рубрики:
Географічні рубрики:
|