Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Логоша Р. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Логоша Р. В. 
Формування експортного потенціалу м'ясної продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Р. В. Логоша ; ННЦ "Ін-т аграр. економіки". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні підходи до формування експортного потенціалу м'ясної продукції. Визначено сутність і фактори, які зумовлюють даний процес. Висвітлено вплив комплексу економічних, організаційно-правових та адміністративних методів державного регулювання на формування та реалізацію експортного потенціалу м'ясопродуктового підкомплексу країни. Проаналізовано сучасний стан господарської діяльності підприємств даного підкомплексу України. Встановлено тенденції та специфіку експортної діяльності м'ясопереробних підприємств. Виявлено фактори, які стримують процеси формування та реалізації експортного потенціалу м'ясопродуктового підкомплексу України. Розроблено комбіноване оцінювання експортного потенціалу м'ясної продукції. Визначено перспективи розвитку експортної діяльності м'ясопереробних підприємств. Вдосконалено та запропоновано заходи шодо розвитку й активізації використання експортного потенціалу м'ясної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.580
Шифр НБУВ: РА376769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Семчук І. А. 
Формування маркетингової політики сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива / І. А. Семчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено дослідження соціоекономічних основ бізнесу з виробництва біопалив на організаційному рівні. Виявлено та систематизовано особливості концепцій розвитку маркетингу в системі управління підприємством. Досліджено теоретичні основи формування маркетингової політики в системі управління сільськогосподарським підприємством.Запропоновано теоретико-методичний підхід до проєктування маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива на основі логістики, що є основою моделювання ланцюгів постачання біомаси для виробництва біопалива з урахуванням видів ресурсів та їхніх потоків із можливістю їх модульної імплементації до загальної моделі, що дозволяє максимізувати та підвищити достовірність прогнозованих результатів діяльності.Розроблено імітаційну модель формування потоку сировини із соняшника та ріпака в ланцюгу створення вартості біодизеля, що дозволяє максимізувати результуючі показники у ланцюгу створення вартості біодизеля та налаштувати модель до потреб конкретного сільськогосподарського підприємства.^UThe dissertation is devoted to the research of socioeconomic bases of business on production of biofuels at the organizational level is carried out. The peculiarities of the concepts of marketing development in the enterprise management system are revealed and systematized. The theoretical bases of formation of marketing policy in the system of management of the agricultural enterprise are investigated.A theoretical and methodological approach to the design of marketing interaction of agricultural enterprises for biofuel production based on logistics, which is the basis for modeling supply chains of biomass for biofuel production taking into account the types of resources and their flows with the possibility of their modular implementation to the general model. projected performance.Theoretical approaches to modeling the reaction of biofuel market participants to the level of development of quality standards have been developed, where it is new to identify the market development barriers, assess the impact of biofuel life cycle on the environment and study quality standards for biofuels. This allows us to assess the potential relationship between standardization and sales, as well as the relationship between market conditions and the level of development of quality standards in the form of life cycle stages


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського