Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ломаковська Т.Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ломаковська Т.Ю. 
Підвищення ефективності роботи упорних і опорних підшипників ковзання суднових валопроводів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Т.Ю. Ломаковська ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено математичну модель нахилено-еквідистантних поверхонь (НЕП) підшипникових вузлів тертя суднового валопроводу. Запропоноване рішення дозволяє забезпечити стійкість гідродинамічного режиму тертя та підвищити несучу здатність навантаження і механічний коефіцієнт корисної дії (ККД) вузла. Установлено, що максимальний тиск змащувального шару залежить від конструктивних параметрів за відповідної товщини змащування. Теоретично показано й експериметально доведено, що механічний ККД вузлів тертя з НЕП є високим за умов зміни навантаження у межах від 50 % до 100 % від номінального. За попередніми оцінками підвищення ефективності підшипників судового валопроводу за рахунок застосування НЕП характеризується збільшенням механічного ККД пропульсивної установки на 2 - 4 %, зниженням витрат палива на 2 - 4 %, зменшенням витрат масла до 30 %, зменшенням зносу контактних поверхонь, що забезпечує збільшення моторесурсу вузла майже вдвічі та збільшення терміну служби масла. Зазначено, що термін служби масла збільшується внаслідок зменшення температури у зоні контакту вдвічі (в'язкість масла не змінюється, в масло не обов'язково додавати антифрикційні домішки).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.86-042.05 +
Шифр НБУВ: РА351648

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського