![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Мартинова Р.Ю.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Мартинова Р.Ю. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Р.Ю. Мартинова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 44 с. — укp.Обгрунтовано необхідність переструктурування змісту навчання іноземних мов як засобу удосконалення якості оволодіння ними. Розроблено прогностичну цілісну загальнодидактичну модель змісту навчання іноземних мов. Визначено складові кожної ланки моделі та послідовність засвоєння їх у процесі навчання. Висвітлено етапи навчання іноземних мов за домінувальним видом навчальної діяльності, що програмує смисловий і лінгвістичний взаємозв'язок кожної частини навчального матеріалу. Розроблено вимоги до структурування змісту навчання мовного матеріалу та видів іншомовної мовленнєвої діяльності щодо фонетичного, тематичного й інтегрованого етапів навчання. Визначено зміст навчання кожного мовного та мовленнєвого елементів іншомовної мовленнєвої діяльності. Перевірено ефективність розробленої дидактичної моделі методами експертної оцінки та реалізації за сучасних умов навчання. Нову модель використано під час розробки підручників з іноземних мов для учнів і студентів. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913 + Шифр НБУВ: РА350580
Рубрики:
|
|
|