Маслова Н.О. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.О. Маслова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.
Розглянуто проблеми ефективності маркетингових комунікацій банків України за сучасних умов їх функціонування. На підставі аналізу й узагальнення результатів досліджень вітчизняних і зарубіжних учених уточнено зміст понять "інтегровані маркетингові комунікації банка" (ІМКБ) та "ефективність ІМКБ". Теоретично розроблено й обгрунтовано доцільність впровадження клієнт-орієнтованих програм ІМКБ. Запропоновано нові ознаки сегментації клієнтів з урахуванням їх потенційної цінності для банку. Представлено удосконалену систему оцінки ефективності ІМКБ. Розроблено нову методику визначення оптимальних умов маркетингової комунікаційної діяльності й обгрунтовано способи підвищення її ефективності для деяких груп вітчизняних банків. Розроблено структуру та напрями діяльності інформаційно-аналітичного центру підтримки прийняття управлінських рішень щодо маркетингових комунікацій банків.