1. |
Махнуша С.М. Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.М. Махнуша ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.Досліджено теоретико-методичні проблеми управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства (на прикладі галузі виробництва машин та устаткування). Розроблено концепцію, структуру й основні підсистеми організаційно-економічного управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства. Запропононо новий теоретико-методичний підхід щодо оцінювання потенціалу торговельної марки як інтелектуального активу промислового підриємства на підставі визначенння її параметрів, а також внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності. Результати наукового дослідження впроваджено на ВАТ ВЕК "Сумигазмаш", ТОВ ДВП "Варіант-Гермотехніка", ПП "Променергомаш" і навчальний процес Сумського державного університету. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)301-21 + Шифр НБУВ: РА355710
Рубрики:
Географічні рубрики:
|