Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Мельник Л.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мельник Л.В. 
Культурно-національна конотація українських фразеологізмів: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Л.В. Мельник ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено шляхи формування й характер культурно-національної конотації українських фразеологізмів у ділектичному зв'язку з їх загальною конотацією. Обгрунтовано думку про конотативний компонент фразеологічного значення як провідний, як явище прагматики, розкрито взаємовідношення інгерентної й адгерентної конотації. Встановлено показники та способи об'єктивізації культурно-національної конотації у словниках і різних видах дискурсу. Розроблено методику її вивчення за допомогою психолінгвістичного експерименту. Виявлено різні параметри конотації, роль національно маркованих і немаркованих компонентів у її формуванні. На базі українських відетнонімних ідіом і висловів з концептами-флоризмами простежено особливості й характер становлення культурно-національної конотації, її залежність від етимологічно-образної основи фразем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-33
Шифр НБУВ: РА313541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Мельник Л.В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.В. Мельник ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробленості даної проблематики. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі. Розроблено організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного формування даного феномену. Доведено, що впровадження методики формування готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі на підставі її етапної реалізації (мотиваційно-організаційний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-продуктивний) сприяє позитивним змінам у рівнях готовності майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.24 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА375303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського