1. |
Митко А. М. Роль засобів масової комунікації у формуванні іміджу публічної влади (на прикладі Волинської області): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / А. М. Митко ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.Вперше здійснено системний аналізу векторів, специфіки створення іміджу публічної влади Волині шляхом використання засобів масової комунікації, особливостей медіа-ринку та медіа-простору волинського регіону. Визначено чотири вектори: громадсько-політичний, інформаційний, міжнародний, культурно-просвітницький, які характеризуються своїми специфічними особливостями. Встановлено, що для волинських мас-медіа є характерним надання уваги більше формуванню внутрішнього боку іміджу. Зовнішній бік іміджу досить рідко стає інформаційним приводом. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР-4ВОЛ)64 + Ф3(4УКР-4ВОЛ) в2:Ч62 Шифр НБУВ: РА373563 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|