Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Реферативна база даних (261)Книжкові видання та компакт-диски (332)Журнали та продовжувані видання (96)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Васьківський 
Економічний аспект діяльності друкованих ЗМІ України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Юрій Петрович Васьківський ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА305513

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Садовник О.О. 
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та сайтів інформаційної мережі Інтернет): автореф. дис... канд. наук із соціал. комунікацій : 27.00.06 / О.О. Садовник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано науково-практичне завдання формування іміджу українського спорту засобами масової комунікації. Запропоновано шкалу оцінювання емоційно-змістового забарвлення матеріалів, відповідно до якої проаналізовано спеціалізовану спортивну пресу. Виявлено вплив матеріалів спортивних сайтів мережі Інтернет на імідж українського спорту. Виокремлено іміджеві характеристики українського спорту у мас-медіа й охарактеризовано чинники, що впливають на формування іміджу. Розроблено іміджеву модель українського спорту, складовими якої є процесна та персоніфікована компоненти. Визначено особливості формування персональних іміджів у спорті, іміджів команд і спортивних клубів. Охарактеризовано персональні іміджі найкращих українських спортсменів, тренерів. Узагальнено імідж арбітра та спортивного вболівальника. Розглянуто вплив спорту на різні галузі діяльності людини. Охарактеризовано соціальні стереотипи у спорті й особливості впливу спортивної реклами на імідж спорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4Укр) в2:Ч517 +
Шифр НБУВ: РА365373

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Хуан Цинь 
Інформаційна політика Китайської Народної Республіки в сучасних міжнародних відносинах: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Хуан Цинь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Запропоновано підхід до розуміння теоретико-методичних концепцій формування державної інформаційної політики на прикладі Китайської Народної Республіки (КНР) за умов трансформації політичної системи під впливом глобалізаційних процесів, який характеризується визнанням пріоритетності державного управління у сфері інформації та комунікації з одночасною підтримкою економічних реформ та вільної конкуренції. З'ясовано напрями міжнародного співробітництва у сфері інформаційної політики у межах регіональних міжнародних організацій Азійсько-Тихоокеанського регіону (АТР) - АТЕС та АСЕАН, яка відображає специфіку інформаційного розвитку регіону, роль політичного лідерства азійських країн і політику подолання інформаційної асиметрії за рахунок ефективної інвестиційної політики. На підставі компаративного аналізу узагальнено концептуальні засади сучасних стратегій інформаційної політики країн АТР і доведено, що вони поєднують глобальні інтеграційні тенденції та національну специфіку розвитку інфомаційного суспільства. Комплексно досліджено проблему формування політичної стратегії інформаційного суспільства КНР. Проаналізовано модель суспільного розвитку з урахуванням політичної, економічної та інших значимих складових інформаційної політики держави. Досліджено специфіку модернізації інформаційної сфери КНР, та зроблено висновок про позитивну динаміку впровадження міжнародних стратегій інформатизації, електронного врядування, електронної комерції та інформаційної безпеки у внутрішній політиці держави. Запропоновано рекомендації для реалізації пріоритетів державної інформаційної політики у міжнародних відносинах. З'ясовано емпіричну залежність модернізації політичної системи й ідеології КНР і державної інформаційної політики, яка є чинником забезпечення зовнішньополітичних інтересів Китаю у міжнародних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(0)64 + Ф018 + Ч620.4(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА350981

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Жовтенко Т.Г. 
Інформаційне забезпечення політики держави у боротьбі з міжнародним тероризмом на прикладі США: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 21.01.01 / Т.Г. Жовтенко ; Рада нац. безпеки і оборони України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до трактування поняття "міжнародного тероризму" та терористичної загрози як чинника національної та міжнародної безпеки. Розглянуто особливості теоретичного планування та практичної реалізації інформаційного забезпечення політики держави за умов протидії загрозі міжнародного тероризму. Висвітлено зміст, особливості та форми інформаційного забезпечення державної політики США в сфері боротьби з тероризмом на сучасному етапі. Проаналізовано діяльність державного апарату США щодо практичного інформаційного забезпечення державної політики країни в боротьбі з міжнародним тероризмом під час Афганської (2001 - 2002 рр.) й Іракської (2003 р.) військових кампаній в рамках оголошеної Глобальної війни з міжнародним тероризмом з урахуванням новітніх концепцій інформаційно-психологічного впливу - принципів Мережно-центричного протиборства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(7СПО)64 в2:Ч62 + Ф015.24 + Ч620.4(7СПО)
Шифр НБУВ: РА374291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Буньківська О.В. 
Інформаційний простір: соціокультура сутність, стан та проблеми функціонування в Україні: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.В. Буньківська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування й особливості функціонування українського інформаційного простору. Відзначено, що національний інформаційний простір на сучасному етапі потребує особливої уваги держави, а також кожного індивіда. Процес вибудови національного символічного середовища у межах інформаційного простору складний і досить тривалий. Зазначено, що кожна інформаційно розвинена держава намагається створити досконалу культурно-комунікативну систему (ККС), яка фактично є чинником розвитку суспільства та держави. ККС діє в межах національного інформаційного простору, який не є замкнений, він взаємодіє, співіснує з інформаційними просторами інших країн. Відзначено, що однією з головних функцій ККС є формування інформаційної культури особи. Формування інформаційного простору України доцільно здійснювати на традиційних, притаманних українцям, духовних цінностях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ч111.161.3 +
Шифр НБУВ: РА365396

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Нестеряк Ю.В. 
Інформаційно-технологічний і творчий потенціал агенційної журналістики (вічизняний і світовий досвід): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.В. Нестеряк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто інформаційно-технологічні та творчі особливості діяльності вітчизняних та зарубіжних інформаційних агенств, проаналізовано етапи становлення провідних агенств світу. Акцентовано увагу на особливостях зародження вітчизняної агенційної журналістики та перспективах її розвитку в сучасному інформаційному просторі. Проаналізовано історичні умови виникнення світової та вітчизняної агенційної журналістики та сучасний стан розвитку інформаційних агенств. Визначено перспективні напрямки подальших досліджень їх діяльності та головні чинники підвищення ефективності роботи інформаційних агенств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4/8) л7 +
Шифр НБУВ: РА339590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ільченко Н.М. 
Механізми реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (регіональний рівень): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Н.М. Ільченко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізми формування та реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (ЗМІ) на регіональному рівні як основну складову інформаційної політики держави. Проаналізовано стучасний стан і тенденції розвитку ЗМІ на національному та регіональному рівнях. Узагальнено проблемні питання взаємодії владних структур і ЗМІ у аспекті відкритості інформації. Обгрунтовано напрями вдосконалення інформаційної політики на регіональному рівні через взаємодію всіх складових комунікаційного процесу (влади, інформаційного середовища, ЗМІ, суспільства). Доведено необхідність використання технологій маркетингового підходу до формування та реалізації державної політики у сфері ЗМІ з метою вдосконалення соціально орієнтованого інформаційного забезпечення громадян різних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ф018 + Х849(4УКР)112.1 +
Шифр НБУВ: РА360175

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Гресько О.В. 
Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.В. Гресько ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено етапи та тенденції розвитку друкованих і аудіовізуальних засобів масової інформації (ЗМІ), проблеми та перспективи процесу глобалізації мас-медійних потоків за умов переходу від однієї політичної системи суспільства до іншої. Розроблено модель виробництва новин аудіовізуальними ЗМІ на підставі порівняльного аналізу досвіду міжнародних і українських систем мас-медіа, а також практичне застосування моделі даного виробництва та принципів західної журналістики провідними телерадіоканалами українського інформаційного простору. Запропоновано тезу, що за умов глобальних трансформацій тенденції розвитку міжнародної журналістики і негативні наслідки глобалізації призводять до об'єднання міжнародних інформаційних систем у межах міжнародного інформаційного простору з метою досягнення спільних глобальних цілей і завдань, які людство має розв'язати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) +
Шифр НБУВ: РА334913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Михайлюк Т. С. 
Політико-системний вимір інформаційно-комунікаційних стратегій скандинавських країн (Швеція, Фінляндія, Норвегія): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Т. С. Михайлюк ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему становлення інформаційного суспільства в реаліях глобалізації. Розглянуто розвиток і формування інформаційного суспільства у скандинавських країнах. Системно досліджено основні чинники, якими обумовлюються процеси вироблення та втілення в життя даних стратегій. З'ясовано національну специфіку формування даних інформаційних суспільств. Зроблено спробу критично осмислити досвід Швеції, Фінляндії та Норвегії у справі використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою запозичення його певних компонентів для вироблення інформаційно-комунікаційної стратегії України. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування ефективних механізмів розбудови інформаційного суспільства в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч620.4(411)
Шифр НБУВ: РА372866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Петкова О. В. 
Політичні імперативи позиціонування України в міжнародному інформаційному просторі: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / О. В. Петкова ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Систематизовано базові визначення інформації та виявлено генезу впливу інформації на міжнародні політичні відносини. Проаналізовано становлення, розвиток і впровадження інформаційних технологій у цілому в суспільному житті та конкретно в міжнародній політиці. Розглянуто сучасну інформаційну систему на трьох рівнях. Досліджено одну з нових функцій інформаційного простору - імідж-функцію та показано специфіку даної функції для України з урахуванням геополітичного положення й історичного розвитку держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) + Ф4(4УКР)64 в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА373149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Митко А. М. 
Роль засобів масової комунікації у формуванні іміджу публічної влади (на прикладі Волинської області): автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / А. М. Митко ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено системний аналізу векторів, специфіки створення іміджу публічної влади Волині шляхом використання засобів масової комунікації, особливостей медіа-ринку та медіа-простору волинського регіону. Визначено чотири вектори: громадсько-політичний, інформаційний, міжнародний, культурно-просвітницький, які характеризуються своїми специфічними особливостями. Встановлено, що для волинських мас-медіа є характерним надання уваги більше формуванню внутрішнього боку іміджу. Зовнішній бік іміджу досить рідко стає інформаційним приводом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР-4ВОЛ)64 + Ф3(4УКР-4ВОЛ) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА373563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Денісова О.С. 
Роль преси у правовому інформуванні громадян України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / О.С. Денісова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми теорії правового інформування та права на правову інформацію, визначено його категоріальний правовий апарат, висвітлено особливості діяльності друкованих засобів масової інформації у сфері правового інформування в Україні, проаналізовано нормативно-правовий режим діяльності преси у напрямку правового інформування. На підставі результатів теоретичного аналізу юридичної літератури, нормативних матеріалів, узагальнення практики та статистичної інформації розкрито питання засад правововго інформування, його співвідношення з інститутами інформаційного права. Показано фактори, які впливають на здійснення правового інформування пресою в Україні, вимоги, які ставляться до даної діяльності. Здійснено класифікацію головних видів правового інформування за ознаками нормативності та видів правових форм діяльності держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)323 + Х8(4УКР)ф + Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА323142

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Матюшина А.В. 
Соціокультурна роль мас-медія у формуванні громадянського суспільства в Україні: комунікативний дискурс: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / А.В. Матюшина ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Виявлено та проаналізовано соціокультурну роль мас-медіа у сучасному комунікативному дискурсі. Грунтуючись на українських політичних і соціальних реаліях досліджено аспект формування громадянського демократичного суспільства. На підставі аналізу поняття "комунікація" в соціології, політології, культурології та психології з використанням міждисциплінарного підходу виявлено нові межі його соціокультурної ролі. Показано взаємозв'язок українського медійного простору й ідеологічних трансформацій суспільства, взаємозалежність локальних і глобальних інформаційних тенденцій. На прикладі масових технологій ефективної інформаційної взаємодії різних інституцій суспільства доведено необхідність розробки механізмів інформаційної безпеки на державному рівні та показано наявність протиріччя між цієї необхідністю та лобіюванням і розвитком інтересів бізнесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА365428

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Житарюк М.Г. 
Українська журналістика як соціокультурна модель: генезис, домінанти у світовому інформаційному контексті: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / М.Г. Житарюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Проаналізовано сучасні проблеми теорії та практики журналістики, концептуальні детермінанти, соціокультурні фактори та типолого-дуальні домінанти української національної журналістики у аспекті генезису, сучасного досвіду функціонування та перспектив з метою визначення ролі національних засобів національного інформаційного простору, законодавчих конфліктогенів, девальвації морально-етичних принципів і професійних стандартів. Розуміння української журналістики як комплексу явищ і проблем, її продуктивно-генеруючих ідей, функціональних параметрів і значень у соціокультурному, геополітичному, національному аспектах детерміноване систематизацією та аналізом відомих моделей масової комунікації та журналістики, успішним пошуком основ універсальної соціокультурної моделі українських мас-медіа, поєднанням теорій когнітивної відповідності (баланс-дисбаланс, консонанс - дисонанс, інформація - дезінформація), субстанційної природи інформації, розширенням і уточненням соціокультурних типів моделей журналістики та їх домінантних аспектів-факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364105

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського