Михальчук І.Р. Стратегія товарної інновації у забезпеченні конкурентоспроможності промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.Р. Михальчук ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2003. — 20 с. — укp.
Конкретизовано економічний зміст категорії "товарна інновація". Подано класифікацію форм товарної інновації та розкрито її роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Обгрунтовано ринково-комунікаційну модель товарно-інноваційного процесу. Запропоновано класифікацію суб'єктів інноваційної діяльності. Проаналізовано товарно-інноваційну діяльність на промислових підприємствах скляної та фарфоро-фаянсової промисловості та удосконалено методику аналізу її результатів. Розглянуто варіанти вибору стратегії товарної інновації у контексті забезпечення конкурентоспроможності фірми за різних типів ринкової структури. Розвинуто способи й методи активізації товарно-інноваційної діяльності промислового підприємства. Наведено пропозиції щодо її стимулювання. З'ясовано характер дії зовнішньоекономічного чинника стратегії товарної інновації у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства.