1. |
Настенко Л.Г. Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутнього вчителя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г. Настенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 22 с. — укp.Розкрито суть і зміст понять "культурологічна підготовка" та "культурологічна готовність" майбутнього вчителя, конкретизовано їх структуру. Спроектовано та експериментально апробовано модель культурологічної підготовки у вищому педагогічному закладі освіти, орієнтовану на створення умов формування культурологічної готовності та особистісний розвиток майбутнього вчителя. Розроблено критерії та рівні готовності до культуровідповідної професійно-педагогічної діяльності. Розвинуто систему принципів культурологічної підготовки майбутнього вчителя, зокрема, принципи: гуманізації навчально-виховного процесу; культурологічної спрямованості професійно-педагогічної підготовки; адекватності мети та системності культурологічних методів; аналітико-синтетичного підходу; повноти та доцільності, наступності змісту; інтегративної організації процесу, забезпечення готовності до культуровідповідної виховної діяльності; естетизації діяльності, побуту, створення культуротворчого середовища. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови культурологічної підготовки майбутнього вчителя: впровадження цілісної педагогічної системи; діагностика культурологічної готовності; гуманне поєднання суб'єктивних та об'єктивних цілей; культурологічна спрямованість змісту та дидактичних засобів; гуманітарна проблематизація, рефлексивна позиція та діалогічна форма здійснення суб'єкт-суб'єктивної взаємодії; формування свідомої активності через педагогічне стимулювання; педагогічно доцільне управління діалогічними полісуб'єктними стосунками. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 Шифр НБУВ: РА320514 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|