Нестеренко І.В. Організація обліку та аналізу виробничих витрат в підприємствах рекламної діяльності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / І.В. Нестеренко ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2003. — 18 с.: рис. — укp.
Розглянуто й обгрунтовано нові підходи до вирішення питань організації обліку та аналізу виробничих витрат і калькулювання собівартості рекламної продукції з метою досягнення ефективності управління витратами підприємств рекламної діяльності. Розкрито сутність категорії виробничих витрат та розроблено їх класифікацію відповідно до напрямів обліку. Визначено вплив організаційно-технологічних особливостей рекламної діяльності на побудову обліку та прогнозування виробничих витрат. Описано структуру об'єктів обліку реклами та висвітлено етапи формування облікової політики підприємств рекламної діяльності. Запропоновано рекомендації щодо синтетичного та аналітичного обліку виробничих витрат. На базі комплексного моделювання побудовано рівняння регресії резервів зниження виробничих витрат.