Ніколаєнко Ю.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.В. Ніколаєнко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2005. — 19 с. — укp.
Досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингової орієнтації підприємств у процесі оновлення промислової продукції. Узагальнено існуючі теоретичні положення шодо маркетингової орієнтації підприємств та проаналізовано механізм маркетингового управління оновленням промислової продукції. Висвітлено існуючі тенденції та проблеми формування маркетингової орієнтації вітчизняних підприємств. Розроблено концептуальну модель формування та реалізації маркетингової стратегії диверсифікації виробництва на базі нової продукції. Визначено складові організаційно-економічного механізму стратегічного управління підприємством маркетингової орієнтації.