1. |
Овчинникова М.В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до варіативної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Овчинникова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с.: табл. — укp.Розроблено систему підготовки майбутніх учителів початкових класів до варіативного використання форм організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. Розкрито зміст індивідуальних та колективних форм навчально-пізнавальної діяльності, їх місце та можливості використання у структурі уроку математики. Установлено, що ефективність підготовки студентів до варіативного використання форм організації зазначеної діяльності у початкових класах досягається за умови формування готовності до цього напрямку професійно-педагогічної діяльності. Визначено рівні, критерії та показники даної готовності. Розроблено спецкурс "Варіативне застосування форм організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення математики". Наведено дані щодо впровадження розробленої методики формування відповідної готовності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4УКР)210 р3 + В1 р(4УКР)210 р3 + В1 р(4УКР)210 р3 Шифр НБУВ: РА326408
Рубрики:
Географічні рубрики:
|