Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Павлова В.А.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Павлова В.А. Підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / В.А. Павлова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 17 с. — укp.Дисертацію присвячено теоретичному та практичному дослідженню ефективності функціонування існуючого механізму управління торгівлею у регіоні та розробці стратегічних напрямків підвищення її ефективності. Обгрунтовано підходи щодо розуміння сутності регіонального управління торгівлею, конкурентного середовища як відправного моменту в дослідженні проблем управління торгівлею. Узагальнено методику його ефективності. Проведено дослідження ефективності функціонування торгівлі у регіоні за умов зміни конкурентного середовища споживчого ринку, комплексну оцінку ефективності управління регіональною торгівлею. Розроблено рекомендації для удосконалення механізму управління торгівлею. Обгрунтовано основні напрями розвитку торгівлі у регіоні та її прогнозування з урахуванням змін середовища функціонування. Запропоновано стратегію підвищення ефективності управління торгівлею у регіоні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21 Шифр НБУВ: РА310715 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Павлова В.А. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.А. Павлова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 33 с. — укp.Наведено результати дослідження теоретико-методологічних і практичних підходів до формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів. Обгрунтовано методологічні підходи до її оцінки. Сформульовано концептуальні засади вибору стратегії підприємств сфери виробництва споживчих товарів на базі системи стратегічних цілей і взаємозв'язку економічних стадій розвитку та стратегічних типів. Обгрунтовано методологічні засади визначення підприємств-виробників споживчих товарів за стратегічними типами, а саме: "лідерів", конкурентних, ліберальних, "початківців", "невдах". Удосконалено механізм формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів. Досліджено умови забезпечення їх стійких конкурентних переваг у ринковому середовищі. Визначено вплив ринкових та інституційних факторів і стратегічного ресурсного потенціалу на стратегічний розвиток даних підприємств. Розглянуто конкурентоспроможність як рівнодіючий момент зовнішнього середовища та внутрішніх можливостей підприємства у забезпеченні реалізації стратегії розвитку. Запропоновано методичні підходи до оцінки ситуації на цільовому ринку за параметрами пропозиції та сегментів споживачів для цілей прийняття управлінських рішень щодо позиціонування продукції підприємств-виробників споживчої продукції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + Шифр НБУВ: РА348388
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|