1. |
Петухова Л.Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.Є. Петухова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 40 с. — укp.Обгрунтовано теоретико-методичні концептуальні засади формування інформатичних компетентностей у ВНЗ. Науково обгрунтовано суть і структуру феномену "інформатичні компетентності майбутнього вчителя початкових класів". Визначено організаційно-педагогічні умови, критерії оцінювання (обсяг знань, практичні вміння, сформованість мотивації, рефлексію), компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуально-діяльнісний, рефлексивний) інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів і рівні їх сформованості (ознайомлювальний, базовий, стандартизований, репродуктивно-пошуковий, продуктивний), а також різновиди інформатичних компетентностей (інформатично-збиральну, інформатично-перетворювальну, інформатично-зберігальну, інформатично-презентуальну, інформатично-мережеву). Запропоновано нову дидактичні модель формування інформатичних компетентностей на матеріалі курсу "Історія педагогіки" на базі інтеграції традиційних та інформаційно-комунікаційних форм і методів навчання. Вперше розроблено програмний продукт "Web-мультимедіа енциклопедія "Історія педагогіки", апробований під час проведення циклу лекційних, семінарських занять і самостійної роботи студентів за підтримки Wi-Fi-технології, яка забезпечила вільний доступ до мережі Інтернет. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Шифр НБУВ: РА365628
Рубрики:
|