Полоз Г. М. Педагогічні умови професійного саморозвитку курсантів-пілотів в процесі вивчення авіаційної психології: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Полоз ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 19 с. — укp.
Вперше сформульовано дефініцію поняття "професійний саморозвиток курсантів-пілотів" як суб'єктів навчальної діяльності в межах особистісно зорієнтованої професійної освіти. З'ясовано педагогічні умови, які забезпечують формування професійного саморозвитку курсантів-пілотів. Обгрунтовано зміст і структуру професійного саморозвитку й охарактеризовано рівневі показники готовності курсанта-пілота до професійного саморозвитку. Удосконалено змістовий компонент професійної підготовки курсантів-пілотів і доповнено його спецкурсом "Психологія професійного та особистісного саморозвитку".