Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Присяжнюк С.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Присяжнюк С.В. 
Виробничий маркетинг на підприємствах олійно-жирової галузі України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.В. Присяжнюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено засади інтегрованого виробничого маркетингу на олійно-жирових комбінатах, що синтетично поєднує види маркетингу та менеджменту. Здійснено системну адаптацію інтегрованого виробничого маркетингу до дослідження процесу формування якості готової продукції на олійному виробництві. Запропоновано методичні засоби використання такого маркетингу на промисловому виробництві досліджуваного профілю: змістовну економічну модель оцінки кінцевої якості продукції; систему інтегральних маркетингових оцінок, що утворюють "інформаційний модельний дублікат" конкретного підприємства (тезаурус економічних оцінок); структуру формування класифікатора таких оцінок та покроковий алгоритм їх формування. Для обстеженої групи підприємств проведено структурний розподіл угруповань споживачів і відповідних сегментів цільового ринку; розкрито спосіб використання матриці керування стосовно контролю якості сировини та готової продукції у процесі промислової переробки насіння соняшнику, сої, ріпаку та технологічної схеми виготовлення відповідних товарних продуктів (олії та шроту). Запропоновано матричну систему функціональної діагностики та контролю за формуванням якості олійно-жирової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1 +
Шифр НБУВ: РА324523

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського