1. |
Проскурняк О.І. Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.І. Проскурняк ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 18 с. — укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми соціально-психологічної адаптації розумово відсталих дітей, здійснене на основі вивчення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційного впливу на учнів початкових класів допоміжної школи інтернату під час проведення позакласної виховної роботи. З'ясовано сутність соціально-психологічної адаптації розумово відсталих дітей, визначено та вивчено її структурні компоненти (спілкування, міжособистісні стосунки, психологічний клімат), досліджено прояви дезадаптації. Розроблено адаптаційно-розвивальну програму для учнів молодших класів, спрямовану на усунення проявів дезадаптації, розвиток адаптаційних можливостей та підвищення рівня адаптації, доведено ефективність її використання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + Ю948.25 + Ч435.221 + Шифр НБУВ: РА331249
Рубрики:
|